gdzie :?: :!:
Przestawiony kąt wtrysku dlaczego? Pomóżcie
Zwiń
X
-
Przestawiony kąt wtrysku dlaczego? Pomóżcie
Witam. Może któryś z forumowiczów zna taki przypadek. Jadąc na trasie w pewnym momencie z 110 KM zrobiło się jakby 70 i silnik zaczął głośniej pracowac. Diagnosta stwierdza przestawiona pompa paliwowa ponad 100*, wymienić rozrząd i ustwaić pompe. wszystko zrobione rolki, pasek pompa ustwaiona na kont 68*. Po przejechaniu kilkuset km pompa znów delikatnie się przestawia- wskazuje komputer. Elektronik twierdzi że to może być zjechany klin na wale... należy znów rozbierać rozrząd. Co wy o tym myślicie? Czy to może być klin na wale?????Cały czas do przodu
-
-
Re: Przestawiony kąt wtrysku dlaczego? Pomóżcie
Zamieszczone przez Karol1987Co wy o tym myślicie? Czy to może być klin na wale?????
Musi być dobry ten mechanik że przy takich objawach nie odkręcił śruby "centralnej" i nie sprawdził tego.
Koszt śruby to ~10pln .... a teraz ta sama robota znów i do tego ...
Może być zjechany czop wału ... obróbka grana
Jeśli czop się uratował to nowe kólko i śruba. Obowiązkowo dokręcona według przykazań z ELSY :twisted:
Komentarz
-
-
Re: Przestawiony kąt wtrysku dlaczego? Pomóżcie
Musi być dobry ten mechanik że przy takich objawach nie odkręcił śruby "centralnej" i nie sprawdził tego.
Koszt śruby to ~10pln .... a teraz ta sama robota znów.[/quote]
To kolego tą śrubę odkręca się tylko raz? dużo roboty z tym by zobaczyc co z tym klinem?Cały czas do przodu
Komentarz
-
-
Przy takich objawach sprawdzić jeszcze N108 - 2 minuty vagiem, jeśli nie działa to szkoda ponownie rozbierać rozrząd a one lubią czasem się psuć.www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
To jest elektrozaworek odpowiedzialny za regulacje kąta wyprzedzenia wtrysku i znajduje się w pompie wtryskowej.
Pozdrawiamwww.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
Komentarz